štvrtok 7. júla 2011

založíme klub ! klub odhalená podprsenka ! :D

tak ... po dlhom čase :) .. kvôli práci sa asi môj blog tieto prázdniny nejak rozvíjať nebude :)
ale keď sa bude dať, tak tu niečo dám :)
napr. pár fotiek z dnešného dňa :)
boli sme sa len tak v Za :) najesť sa :D pokecať... "prebrať si " Giweaway :)  a prežiť jeden z najúžasnejší dní :)



úplne v pravo :) ...tie dve kórejské deti :) ... úžasné boli ♥ a ako sa za ručičky držali ! ňuňu♥


 keby čo ... nepila rukou colu.. len vyjedala ľad! :D
 moje ♥♥♥



 po úžasnom posedení v ZA :) nasledovalo sedenie v parku u nás :) krásne bolo !

takže.. dnešný deň bol  proste úžasný ! :D  jediné čo ma naštvalo... je , že sa mi opálili nohy podľa topánok ! :D  och joj :D to aby som sa teraz opaľovala... neznášam opaľovanie ! :D .... ale zas by som sa radšej opaľovala ako išla zajtra do roboty -.-
ako prázdninujete vy ? .)

3 komentáre:

  1. klub holá koza :D
    super bolo♥♥ a tá denina fotka ako pije je úžasná :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. klub holá koza až po 18. ! :D
    je !!! škoda , že jej sa nepáči :(

    OdpovedaťOdstrániť