streda 29. júna 2011

♥♥♥welcome to party in miami club ♥♥♥

myslela som si, že som mala super vlasy ! :DMyslela...
nakoniec aj tak skončili spotené v gumičke !:D 

aj keď tam to svetlo bolo na hlavu ! :D táto fotka sa mi naozaj páááči ♥♥♥

 holky moje ♥
 nehorázne fotogenické dieťa ! :D
 fotené na viackrát :D
 po :) ... vyčerpano ! ale s úžasným pocitom sme odchádzali ♥

 tak nejak skončili moje "úžasné" vlasy !:D
♥♥♥
tak pekne od začiatku :
včera(28.6.! :D ) sme mali uvítaciu party  kvôli Venčeku : )
osobne som sa bála tam ísť... naozaj neviem tancovať !!!! ale naozaj ! :D
pravdaže sme tam prišli s predstihom ! ale to nevadí :) aspoň sme si chytili fleka tam kde sme chceli :D
keďže som dosť hanblivá a naozaj neviem tancovať !tak bol pre mňa trošku problém sa "odviazať" ...
a ešte horšie to pre mňa bolo keď sme tam ostali len 3 ! ale našťastie nás moji "známi" vzali k nim do partie :) a tancovali sme s nimi .... uznajte sami. Tancovať len 3 po kope, trochu nuda, nie ? :)
bolo tam úžasní tanečníci , s ktorými sme sa výborne zabavili ! :)  čas nám ubehol ako voda :(
nakoniec sme šli odprevadiť kamarátku na MHD , ja som šla na Bus a kamarátka ku krstnej .
dúfam, že zažijem takýchto dní viac ♥♥♥ bolo mi s nimi naozaj úžasne !!! zatiaľ vyzerajú moje prázdniny sľubne :)

DNES : dnes som bola v meste. Kúpiť kamarátke čokoládu. Potom som prišla domov, pomáhala som starkej (ešte stále nemôže ani poriadne chodiť:(), starala sa o krpčeka, trhala ríbezle ♥ a zjedla štvrťku z celého melóna úplne SAMA "! :D , žehlila som (nie... vôbec ma nebolí chrbát, nohy, ruky... celý ČLOVEK! zo včerajška !:D ) ... mama napiekla ríbezľový koláč♥ milujem mamine koláče !!! :) a nakoniec som si prezliekla perinky a nudila pri PC :) ...nie, nenudila :D , čo je dosť výnimočné ! ale nenudila som sa !:)
prajem pekný večer :) dobrú noc :)

1 komentár:

  1. bolo super, aj keď som nebola do konca♥ a tie tvoje fotky úplne skreslujú :D

    OdpovedaťOdstrániť