nedeľa 10. júla 2011

DIY :)

 na 1. pokus.. je to asi aj celkom fajn :D ...keď budem mať čas.. a bude sa mi chcieť :D tak tu prostrednú bavlnku skrátim..a pierka vymením za menšie :) bude to vyzerať o niečo lepšie :)
 už visí nad mojou postieľkou :) a som na seba hrdá ! :D  páči sa mi ! :D ...len tie gorálky trochen domyslieť-premyslieť! :D
dnes som konečne dokončila moje modré rybičky :) (ružovo-modrý náramok) ... len škoda, že som si vybrala zlé bavlnky ... zle sa uťahujú ... a ešte blbšie to vyzerá na ruke... snáď nabudúce :)

a tak.. ostalo mi veľa pierok... čo s nimi ? :D

1 komentár:

  1. náramok je úžasný a lapač na prvýkrát tiež. tie pierka nechaj tak ako sú.. alebo tie stredné odstrihni zhora, lebo to ich tak kriví.. alebo na ten vrch pierka navleč gorálky. alebo odstrihni ho. jedno z toho ;) inak sa mi to páči viac ako môj.. :/ ja som mu po jednom pierku dala len.ojoooj :D

    OdpovedaťOdstrániť