utorok 19. júla 2011

Lenivec sa ozýva .)

tak... už v piatok som tu chcela dať článok ...ale stále som to odkladala ...a čo je dnes za deň ? UTOROK!
hanbím sa za seba :D som hrozný lenivec ... tak... miesto 3 článkov bude len jeden :)
Piatok :
boli sme s Kamarátkou na premiére Harryho Pottera :) úžasný film ♥ len mi je strašne ľúto, že to už skončilo :(  bude mi to chýbať ! :) ale hádam vymyslia ďalšiu (možno aj lepšiu) ságu:)
pred kinom sme mali trochu viac času ...tak sme šli nakupovať .) ...teda.. ja som si šla kúpiť veci, kt. som si už v utorok vyhliadla :) kúpila som si balerínky, ruksak a overal ... a mame som (nečakane, len ráno mi povedala, že to chce:D) kúpila kabelku a peňaženku .) v Carpise ... majú tam 50% percentné zľavy :) a keďže som tam prišla 15. a bol to posledný deň, kedy sa za vysvedčenie dalo získať nejakú zľavu. Každá 1 za 3% ... keďže som malá semé 1 takže som ešte mame ušetrila 42 percent:) (aspoň na niečo je dobré to vysvedčenie) .... takže som miesto 30 € platila okolo 16€ :) spokojnosť (fotky pribudnú neskôr:) ešte som ich nestihla odfotiť:D )
potom sme šli do kina .. bolo to 3D ...neznášam 3D..ale zvládla som to...a bolo tam úžasne ♥ stretla som aj spolužiakov..takže..aj to je niečo :)
Sobota:
bola som v robote... nebaví ma to tam... samí hnusní ľudia sú tam...nenávidím prostredie, kde sa neustále zjape ... budúci rok tam 100% nepôjdem !...keď som skončila v robote, šli sme s kamarátkou na zmrzlinu ...a ja som potom šla do Nemocnice za starkou ...je to s ňou vážne... bojím sa....
Neďela-Pondelok:
nudné dva dni...kedy som nič nerobila, len leňošila :) v nedeľu sa k nám zatúlal krásny psík :) škoda, že si ho nemôžme nechať... Picasso by sa sním hral..a on naňho stále šteká ...a pchá sa dovnútra ... takže mu hľadáme momentálne nový domov
Dnes:
idem s mamou do ZA... po výsledky... pochybujem , že pôjdeme "nakupovať" ani ja ani ona nemáme peniaze :D takže, len do nemocnice a naspäť :)
Fotky :
 v kine ... keď sme sa konečne chceli odfotiť, zhasli svetlá a pustili film :D
 po filme na autobusovej stanici :)
 mám tučné nohy xD
 a som závislá na mojích nových balerínkach z NewYorkera za 4,95 :)
 a totálne zbožňujem svoj ruksačik ! ♥ je úžasný ♥ tiež v zľave za 10 €
 tu sme boli na zmrzline... ten vtáčik bol strašne zlatý ♥
 ona :)
 ten velikýýý :D  to je môj krásavec ♥
 totálne som závislá na svojom fialovom overáliku, baelrínkach a bielom ruksaku ! ♥
všetko sa to nosí pohodlne :) a som spokojná :) Overal ma mal stáť 11 eur... ale ujo Vietnamec sa "osral" a dal mi ho za 5,80 :) nenamietam :) aspoň som si balerínky mohla kúpiť :)

tak.. to je asi vše ... článok dlhý ako neviem čo... fotky stoja za holý prd ...  ale čo narobím :)
ako prázdninujete ?

3 komentáre:

  1. júú. ten rupsačik :* overal neznášam. teda nejak veľmi sa mi to nepáči, aspoň tie čo som videla :D... tvoj veľmi nevidno. daj si ho, keď ťa v ňom budem môcť vidieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. po pol roku som si ho konečne kúpila :D dúfam, že lacnejší už nebude :D
    podľa mňa je ten overál pekný xD šak "na živo" uvidíš :) ...v takomto počasí si ho určite neoblečiem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nebudeee:D neviem mne sa neajk celkovo overále nepáčia, tak uvidím :))

    OdpovedaťOdstrániť