streda 27. júla 2011

On Rainy Days♥

dá s povedať.....že dnes je krásny deň :) ... najprv som šla s mamou na záhradu .. ale dážď nás o chvíľku "vyhnal" .... vykopol nás proste odtiaľ :D  .. ale aspoň som sa konečne dožila dňa kedy mi mama poopravovala trička :D na jednom som potrebovala zašiť výstrih (ako triko je nádherné ...ale neustále si napravovať vrch aby mi podprsenka netrčala ..nepríjemné :D ) a tie dve mi trebalo zúžiť ... strašne široké mi boli ...takže... už nech len slnko svieti a aj ich vynosím ! :D ale čim viac sa "modlím" za lepšie počasie ..tým je horšie :D
ale nevadí .. aspoň som dnes šla von ... a konečne si aspoň pár fotiek urobila! :D juchúúú♥
 nenamaľovaná xD neupravená :D ... toto som si nejak chcela obliecť ...a nakoniec som to aj tak nechala doma a obliekla som si šaty :D
 milujem fotky s ňou ♥ je strašne fotogenická!  hlavne jej oči ♥_♥
 snažili sme sa o peknú fotku ... a mne sa páčia :D
 smile :)
 dali sme so hot-dog...a potom kávu ...a hot-dog :D

 muší byť pekňá, ňe ? :D
po príchode domov ...ani neviem načo som sa fotila ... som proste magor :D
a na záver pieseň dnešného dňa :
♥♥♥

2 komentáre:

  1. spolu ste krásne♥♥ a vážne ma lia hlavne oči fotogenické :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujeme :-* aj by som jej to povedala... ale zas pol hodinu počúvať, že je otrasná..na vracanie ...a neviem čo ešte ...tka sa asi radšej zabijem

    OdpovedaťOdstrániť