štvrtok 25. augusta 2011

Park Shyn Hye ♥





 také chcem ♥




 úžasné ruksaky ! všetky chcem ! :D  všetky !!!!

 tu sa mi strašne páči jej oblečko ! ona proste vyzerá vo všetko úžasne !


 aj v "real" -y jej to pristane:)












Milujem túto herečku ! Moja najobľúbenejšia ! Podľa mňa je to najkrajšie smejú-ca a plačúca herečka na svete! a jej štýl obliekania zbožňujem ! v poslednej Dorame nosila samé dlhé sukne .... väčšinou teda. ..a vyzerala v nich úžasne ! jej pristane asi všetko ! aj štýl chlapca (jedna z jej úloh v seriáloch)! a teraz má asi najlepšie vlasy. Tento krátky strih jej veľmi pristane :) .. ja chcem také dlhé sukne ! :D a stými tričkami to má úplne úžasne skombinované ! a tie rukačiky a kabelky ♥_♥ moja maxi slabosť ! :D  teraz by som sa asi mala vyhýbať všetkým obchodom :D
popri Herectvu a Modelingu sa venuje aj spevu :) ale to väčšinou len kvôli seriálom :) podľa mňa má úžasný hlas ! ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára