streda 31. augusta 2011

pár úlovkov z dnešného dňa a moje DIY náramky :)










dnes som šla len ku lekárke ! :D nič som nepotrebovala :D nič nechcela .... a aj tak som zas minula "kopec" peňazí :D
všetko mám z NY ..okrem toho šedého trička, to mám z Teranovy.
Kúpila som si zas plátenky :D tie isté, len v inej farbe. Boli v zľave a do školy som nemala papučky... tak už mám ! :D a kúpila som si aj tie isté balerínky len v inej farbe .... stáli euro ! no nekúp to ! :D
najviac som si ale zamilovala kvetinové šaty ♥ sú úžasné ! milujem kvetinky ! aj keď mám šiat do aleluja ! musela som ! oni ma volali ! :D ... a okuliare za 1ojro ? tie sa pozdávali aj mame :D tak topánky a okuliare mi našťastie zaplatila ona:) a vlastne aj to tričko z T. :) Milujem svoju maminku ♥ vždy ma zachráni :D (odpracovala som si to na záhrade  vykopávaním zemiakov ;-))
okrem kopania zemiakov (moja každodenná aktivita :D) ,zbieranie jahôd (teraz máme MY! a vy nie :D ) a hranie sa s mojím miláčikom, som sa rozhodla zdokonalovať svoje techniky v pletení náramkov :) naučila som sa robiť iné písmenka (tie pred tým boli lepšie:D), náramok je z menej bavlniek  a druhý sa volá Puzzle ,ale mne pripomína srdiečka :D na prvý pokus mi vyšli dobre. treba ešte zdokonaliť :)
Jediné čo ma štve, je že mi dochádzajú bavlnky  ! :D ak náhodou máte doma nejaké bavlnky a neviete čo s nimi, tak sem s nimi ! :D ešte mi ostalo veľa techník nedoučených :D aspoň viem načo miniem svoju druhú výplatu. Konečne si kúpim čiernu bavlnku a aj bielu .... vlastne doplním zásoby :D a ešte si chcem objednať nejaké CD a pár K-pop vecičiek (plagáty a pod.) . Rozmýšľala som aj nad knihou. Strašne ma láka kniha Bol si mojím omylom. Sestra mi povedala, že jej kamarátka ju čítala minimálne 3krát a zakaždým revala ako malé decko :D och.... u nás  v knižnici asi nebude.... tak si ju pravdepodobne kúpim.... asi za peniaze čo dostanem na meniny:D poteším svoje malé srdiečko :)
ako si užívate koniec prázdnin ? chodíte každý deň von ? :D ja si svoje prázdniny užívam po svojom :) v kruhu rodiny a vecí/zvierat:D ,kt. mám rada:) robím veci , na kt. mi cez školský rok neostáva čas! za tento týždeň som už prečítala 3 knihy! je to málo... ale ešte stále som nebola v knižnici! už rok :D och :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára