utorok 31. januára 2012

Buďte veľmi opatrní, o čom premýšľate. Vaše myšlienky utvárajú váš život.

v piatok sa na mňa usmievala kávička ♥ potešilo :)

 minulo-týždňové .. nemala som nápad a ani chuť si robiť nechty. Nakoniec vyšlo z toho toto.
terajšie :) aj keď mi zas pravá ruka nevyšla (musím sa naučiť lakovať nechty aj ľavou rukou :D) ... páčia sa mi ... také detské .. akurátne pre mňa :)
konečne som sa bola dať zas ostrihať. Na moju požiadavku to zas nie je vidno :) veď len končeky nie ?
V Avone je zas kopu nový lakov. Ako si mám vybrať jeden ? totiž moja peňaženka viac nezvláda. A to mi ešte dochádza čierny lak alebo je skôr už nepoužiteľný ako prázdny. Bude Valentín. Kúpim si tú knihu v Martinuse (aj keď ešte neviem ktorú) a aj tú kabelku z NY! musím si predsa spraviť radosť, nie ? :D a nesmiem zabudnúť aj na ten lak .. a ten svetrík...a tú sukňu!!!. Sponzor ?
Nejaký návrh na darček pre chlapca k tomuto úúúúžasnému sviatku ?  mňa totiž nič nenapadá.

6 komentárov:

  1. Sponzora bych taky potřebovala :D haha :) ale ti medvídci se ti povedli!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :) hele ten zlatý jsem koupila v DM :) ale tebe asi zajímal ten černý praskající a ten mám z Douglasu :) a je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uchvatné nehty
    a ta kávička mě dostala
    Hel.Photo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kááávička sa na tebe rehoce. hahahaha :D ale pekné. aj ja takú fotku mám. už dávnu pradávnu :) a tie nechtíky si mala krásne :-*
    drahému kúp čokoládku. urobte si spolu fotku a daj mu ju do rámika. to by bolo fajn.nie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvělé nehty...!! a krásný blog
    http://viviifash.blogspot.com/ budu ráda když se podíváš na můj blog a nebo pětuješ sledování :)

    OdpovedaťOdstrániť