nedeľa 22. mája 2011

Nepotrebujem k životu vojvodu ani kráľa....bude mi stačiť princ :D

aj keď mi moje plány nevyšli :D  tak to bola aj tak úžasná sobota :D
som správne unavená a vyšťavená :D
keďže sa piknik nekonal, tak sme si "urobili" náhradný program :
 -natierali sme :D s mojou ženuškou ♥ ... ona bola spokojná, že aspoň čosi robí :D ... ale .... mne to vadilo :D to vyzeralo ako keby sme ju využívali na nútenú prácu :D ...ale pomohla... nebyť jej, tak ešte teraz stojím vonku a natieram :D
 - hladkali, škrabkali a naháňali ♥
 - a vyčesávali :) (treba sa pripraviť pomaličky na pondelok .. ide sa ku veterinárke :)) ♥♥♥
a nakoniec sme si aj kytičku urobili :)

aj okná som si umyla :D :D :D keď si to tak "pozriem" .. dnes som toho dosť urobila :D :D :D ...
len to hlavné nemám... prepísané poznámky z Ekonomiky :D :D :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára